Online & Community

Naast het werk voor de drie eigen media, SPORTNEXT, Sport&Strategie en Sponsorreport, is Arko Sports Media als contentspecialist betrokken bij een groot aantal digitale platforms, van informatievoorziening vanuit bonden voor sportverenigingen tot consumentenplatforms als Sportzorg.nl, The Force (gymnastiek) en Uniek Sporten (Fonds Gehandicaptensport). Arko heeft hiervoor gespecialiseerde redacteurs in huis die precies weten hoe een specifieke doelgroep aan te spreken en informatie aantrekkelijk en helder over te brengen. Arko zet haar expertise onder meer in voor sportbonden als NOC*NSF, KNVB, KNLTB, KNGU, NGF en KNSB en verzorgt daarnaast online en offline communicatie voor Jongeren Op Gezond Gewicht (JOGG), Vereniging Sport en Gemeente (VSG), Werkgevers in de Sport (WOS), Vereniging voor Sportgeneeskunde (VSG) en het Kenniscentrum Sport.

SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Leden ontmoeten elkaar op vele plekken, op vele manieren en op vele momenten om betrouwbare en actuele kennis te vergaren, nieuwe contacten te leggen en inspirerende ervaringen op te doen. Het doel is verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.

SPORTNEXT brengt twee keer per jaar een magazine uit, er zijn meer dan 200 externe bloggers die allen hun eigen visie delen in de vorm van blogs, columns en/of video’s en we organiseren jaarlijks meerdere events.

www.sportnext.nl

 

Sport&Strategie is het nieuwsplatform voor executives in de sport, bij overheid, bedrijven & media. Op Sportenstrategie.nl verschijnen dagelijks nieuws en opinies uit de sport. Daarnaast verschijnt zes keer per jaar het journalistieke vakblad Sport & Strategie met achtergrondartikelen en interviews over trends en ontwikkelingen in de (inter)nationale sport. Met bijdragen van gerenommeerde sportjournalisten richt Sport & Strategie zich op beleidsbepalers, bestuurders en managers in de Nederlandse topsport.

www.sportenstrategie.nl



Sponsorreport is hét enige vakblad en leidende kennisplatform voor partnershipmarketing en sponsoring in de Benelux en wil bijdragen aan de verdere professionalisering van het sponsorvak en het strategisch inzetten van sponsoring als platform en marcom-instrument. Sponsorreport verschijnt vier keer per jaar als printeditie.

www.sponsorreport.nl 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »