Sportsponsorgids

Artikelnummer: 9789054720010
Beschikbaarheid: Op voorraad
Levertijd: 1 tot 3 werkdagen

Iedere sporter, sportvereniging en organisator van een sportevenement krijgt ermee te maken: sponsoring. Hoe zorg je ervoor dat de club eindelijk in het nieuw gestoken kan worden? En hoe voorkom je als individuele sporter dat je meer voor de sponsor werkt dan hij voor jou? Een afspraak maken is niet zo moeilijk, maar wat heb jij een sponsor eigenlijk te bieden?

De Sportsponsorgids schetst in 180 kernachtige hoofdstukken op een toegankelijke manier hoe een sponsorplan moet worden ontwikkeld, geeft adviezen om succesvol sponsors te werven, loopt het traject om tot een overeenkomst te komen van a tot z door en schenkt ook aandacht aan het behoud van sponsors.

Deze praktische gids doet de gebruiker herhaaldelijk creatieve oplossingen aan de hand en geeft antwoord op alle sponsorvragen. De Sportsponsorgids richt zich in drie afzonderlijke delen op sportverenigingen, individuele sporters en sportevenementen ter ondersteuning van hun sponsorbeleid, maar ook andere instellingen en personen buiten de sport zullen er hun voordeel mee kunnen doen. Voor studenten in commercieel-economische richtingen is de Sportsponsorgids een nuttig leermiddel.

Auteurs: Marcel Beerthuizen en Maarten Westermann

0 sterren op basis van 0 beoordelingen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »