Sponsorreport Event ‘Good in the new cool’

12 september 2017
sponsorreport  meer_info

Market like you give a damn!

SE Consultancy en Sponsorreport organiseren een Sponsorreport Event rondom Afdhel Aziz, auteur van het baanbrekende boek Good is the New Cool.

Wil je weten hoe je als bedrijf winst kunt maken door goed te doen en tegelijkertijd ‘cool’ kunt zijn? Kom dan op 12 september naar het speciale Sponsorreport Event rondom de internationale topmarketeer Afdhel Aziz.

Afdhel Aziz was op het afgelopen IEG Sponsorcongres in Chicago dé sensatie met zijn gedreven en inspirerende verhaal over hoe bedrijven ‘cool’ zijn door goed te doen en daarmee bovendien winst kunnen maken. Hij vertelt je alles over marketing in de 21e eeuw en hoe je als bedrijf winst kunt maken door goed te doen en daarbij de kracht van cool te gebruiken: market like you give a damn! Iets wat voor millenials en generatie Z belangrijk, zo niet vanzelfsprekend is!
Na de keynote presentatie van Afdhel Aziz zal er op het event een aantal aansprekende social engagement casevoorbeelden gepresenteerd worden, waaronder het baanbrekende one for one businessmodel van TOMS, dat gepresenteerd wordt door EMEA Marketing Directeur Lisa Hogg.
De middag wordt afgesloten met een forumdiscussie over hoe bedrijven ‘lessons learned’ in de praktijk kunnen brengen.

De kosten voor dit Sponsorreport Event bedragen 225 euro (ex. BTW). Earlybird inschrijvers (voor 1 augustus) ontvangen het boek ‘Good is the New Cool’ gratis. Boek nu want het aantal plaatsen is beperkt. Wacht niet: Good is the New Cool!

Schrijf je nu in!

Check hier de promovideo voor Good is the New Cool

Vakpublicaties

Bijeenkomsten

Boeken

Boeken in Mulier Fonds

Boeken in Professioneel Sportmanagement

Bel Arko Sports Media

PUBLICATIES